Název:
Marketingová doporučení pro podnikatelské odvětví dřevovýroby
Autoři:
Kobza, Martin Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2019
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem této diplomové práce je poukázat namožné nedostatky používané při propagaci firem voboru dřevovýroby ataké případně iprůběhu výrobních činností vdřevovýrobě. Vtextu literárního přehledu jsou popsány pro tuto práci stěžejní pojmy oblasti marketingu, statistiky adřevovýroby. Celá práce spočívá vevyhodnocení příslušných dotazníkových dat, která byla získána odnáhodně vybraných respondentů, kteří měli zkušenosti snákupem produktů vyrobených zedřeva. Následně se provede zobecnění nacelé odvětví dřevovýroby. Nazákladě zjištěných skutečností zoblasti dřevovýroby byla následně včásti diskuse uskutečněna vhodná marketingová doporučení.Main objective of this diploma thesis is to showpossible shortcomings used inpromotion of companies inwood production and possibly also inimprovement of production activities inwood production.The main concepts of marketing, statistics and woodworking are described forthiswork. The whole work is based ontheevaluation of relevant questionnaire data, whichwas obtained from randomly selected respondents who had experience in purchasing products made ofwood. Subsequently, the generalization of the entire wood-processing industry is carried out. Appropriate marketing recommendations were subsequently made inpart of the discussion based on the findings from the wood-processing industry.
Klíčová slova:
dřevovýroba; kontingenční tabulka; marketingová doporučení; marketingová strategie; Pearsonova statistika