Original title:
Využití influencer marketingu při propagaci dekorativní kosmetiky
Authors:
Klátilová, Kateřina Document type: Master’s theses
Year:
2019
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Tato diplomová práce se zabývá vlivem influencer marketingu na spotřebitelské chování žen ve věku 18 až 34 let na trhu dekorativní kosmetiky. Primární výzkum byl realizován prostřednictvím metod eye-trackingového šetření, hloubkového rozhovoru a dotazníkového šetření; a zjišťuje postoj spotřebitelů vůči influence-rům s cílem identifikovat faktory, které ovlivňují jejich spotřebitelské chování v oblasti dekorativní kosmetiky v kontextu sociálních sítí a influencerů. Výsledky všech výzkumných metod jsou formulovány jako doporučení pro tvorbu efektiv-ních kampaní s influencery v odvětví dekorativní kosmetiky.This diploma thesis focuses on the impact of influencer marketing on the behavi-our of women in the 18-34 age group in the market of decorative cosmetics. Pri-mary research was conducted by using eye-tracking technology, in-depth inter-view and survey method. All of these methods examine the attitude towards in-fluencers with the aim of identifying consumer behaviour in the industry of de-corative cosmetics in relation to social media and influencers. The results of all research methods form the recommendation on the effective campaign making with influencers in the industry of decorative cosmetics.
Keywords:
chování spotřebitele; dekorativní kosmetika; eye-tracking; influencer marketing; sociální média