Original title:
Návrh marketingové strategie pro uvedení nového produktu na trh pro firmu Emco spol s r.o.
Authors:
Satrapová, Silvie Document type: Bachelor's theses
Year:
2019
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Satrapová S. Návrh marketingové strategie pro uvedení nového produktu na trh pro firmu Emco spol. s r.o. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2019. Bakalářská práce je zaměřena na tvorbu marketingové strategie uvedení nového produktu na trh pro firmu Emco spol. s r.o., a to konkrétně na produkt s obsahem hmyzího proteinu. Bakalářská práce je zpracována na základě informací z odborných publikací, analýz a měsíční praxi ve firmě Emco spol. s r.o. Cílem je navržení marketingové strategie dle principu 4P.Satrapova S. Marketing strategy of launching a new product on the market for company Emco spol. s r.o. Bachelor thesis. Brno: Mendel University, 2019. The principle of this bachelor thesis is to create a marketing strategy of launching a new product on the market for company Emco spol. s r.o. – it is a product which contains an insect protein. Thesis is based on information from scientific publica-tions, analysis and one month of experience in company Emco spol. s r.o. The aim is the creation of marketing strategy according to 4P principle.
Keywords:
environmentální dopad; konzumace hmyzu; marketingový mix; nutriční hodnoty