Original title:
Fenomén komunikace při prodeji vína v cestovním ruchu
Authors:
Plundráková, Michaela Document type: Bachelor's theses
Year:
2019
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Plundráková, M., Fenomén komunikace při prodeji vína v cestovním ruchu. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2019. Bakalářská práce se zabývá definováním fenoménu komunikace při prodeji vína v cestovním ruchu. První část práce je věnována teorii, kde jsou vysvětleny pojmy související s danou problematikou. V praktické části práce, která navazuje na teoretickou část, jsou nejprve představeny vybrané vinařské podniky – Vinařství Sed-láček Kurdějov a Vinný sklípek-galerie, s.r.o. Dále je provedena analýza současného stavu ve vybraných podnicích, představena osobnost prodejce vína a rovněž je analyzován komunikační mix a zpracována SWOT analýza. Na závěr jsou vyhodnoceny ekonomické výsledky prodeje vína v roce 2016 a navržena doporučení za účelem zkvalitnění komunikačního mixu.Plundráková, M., The phenomenon of communication at the sale of wine in tourism. Bachelor thesis. Brno: Mendel University, 2019. This bachelor thesis deals with the definition of the phenomena of communication at the sale of wine in tourism. The first part is theoretical and explains the terms related to this theme. The second part is practical and it follows the theoretical part, firstly the selected wine enterprises – Vinařství Sedláček Kurdějov and Vinný sklípek-galerie, s.r.o. are introduced. Then an analysis of the current state is made, personality of wine seller is introduced and it is also analysed communication mix and SWOT analysis is made. An economic results of wine sales in 2016 are evaluated and the new suggestions are recommended at the end to improve the communication mix.
Keywords:
komunikace; komunikační mix; osobnost prodejce; prodej vína; vinařský podnik; Vinný sklep