Original title:
Ochrana osobních údajů při zpracovávání marketingových kampaní
Authors:
Němcová, Alena Document type: Bachelor's theses
Year:
2019
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Bakalářská práce se zabývá problematikou ochrany osobních údajů v souvislosti s přijetím nové právní úpravy – obecného nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR). Tato problematika je vztažena na oblast marketingu, pozornost se zaměřuje především na direct marketing, věrnostní programy, cílené reklamy, využívání analytických nástrojů a spolupráci s marketingovými agenturami. Práce objasňuje povinnosti vznikající při zpracovávání osobních údajů pro marketingové účely a zjištěné poznatky aplikuje na marketingové činnosti konkrétního podniku. Součástí práce je návrh opatření pro nápravu nedostatků v daném podniku a obecná doporučení pro marketingové pracovníky, aby při své práci neporušovali předpisy na ochranu osobních údajů.The bachelor thesis deals with the issue of personal data protection in connection with the adoption of a new regulation - General Data Protection Regulation (GDPR). This issue is related to marketing, focusing primarily on direct marketing, loyalty programs, targeted advertising, use of analytical tools and cooperation with marketing agencies. The thesis clarifies the obligations arising from the personal data processing for marketing purposes and the findings are applied to the marketing activities of a particular company. The final part of this thesis includes proposals to remedy the deficiencies in the company and general recommendations for marketers not to violate the personal data protection regulations.
Keywords:
GDPR; internetový marketing; marketingová komunikace; ochrana osobních údajů; osobní údaj; zpracování osobních údajů pro marketingové účely