Original title:
Řízení kvality destinace jako produktu cestovního ruchu
Authors:
Mlejnková, Kateřina Document type: Master’s theses
Year:
2019
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Diplomová práce se zabývá kvalitou služeb v cestovním ruchu v městské destinaci a jejím hodnocením. Zdrojem dat byl primární průzkum u poskytovatelů služeb. Současně bylo použito sekundárních dat z předchozích výzkumů. Cílem práce bylo zhodnotit přístupy ke kvalitě služeb cestovního ruchu v destinacích v městských oblastech. Zároveň byly stanoveny nejvýznamnější faktory kvality ovlivňující po-ptávku z pohledu poskytovatelů služeb, tedy kulturně společenské atraktivity, ubytovací a stravovací služby. Výsledkem práce je návrh hodnocení kvality desti-nace na případové studii Brno a okolí. Přínosem této práce je zhodnocení kvality produktu s cílem zvýšení poptávky po destinaci a zvýšení její návštěvnosti.The diploma thesis deals with the quality of tourism services in the city and its evaluation. As a source of data, primary research of service providers in the urban destination as well as the secondary data from previous researches was used. The overall objective was to evaluate approaches to the quality of tourism services in urban destinations. At the same time, the most important quality factors influencing the demand from the point of view of service providers was determined thus the cultural-social attractions, accommodation and boarding. The findings of the thesis are the proposal for evaluation of the product quality in a case study Brno and surrounding (Brno a okolí), the contribution is an increase of the demand for the destination and its turnout.
Keywords:
destinace; kvalita; kvalita destinace; marketingový management; spokojenost zákazníka; total quality management (TQM); řízení kvality