Original title:
Loajalita návštěvníka k destinaci
Authors:
Bražinová, Mariana Document type: Master’s theses
Year:
2019
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Cílem této diplomové práce je zhodnotit loajalitu návštěvníka k destinacím – Moravskoslezský a Jihomoravský kraj a následně formulovat doporučení pro destinační management a poskytovatele služeb cestovního ruchu. V literárním přehledu jsou vysvětleny pojmy související s danou problematikou a dále je provedena analýza současného stavu obou destinací. Poté je vyhodnocen primární marketingový výzkum, v rámci něhož bylo získáno 353 respondentů. Jsou identifikovány faktory kvality, které mají největší vliv na loajalitu návštěvníka. V závěru jsou destinace porovnány a na základě toho navržena doporučení pro zvýšení loajality k těmto krajům.The aim of this diploma thesis is to evaluate the loyalty of the visitor to the destinations - the Moravian-Silesian and South Moravian regions and subsequently to formulate recommendations for the destination management and the providers of tourism services. The literature review explains concepts related to the subject matter and further analyzes the current situation of both destinations. Then, the primary marketing research was evaluated, where 353 respondents were obtained. Quality factors that have the greatest impact on visitor loyalty are identified. At the end, the destinations are compared and, on the basis of this, recommendations are proposed for increasing loyalty to these regions.
Keywords:
destinace; faktory kvality; hodnocení spokojenosti; Jihomoravský kraj; loajalita; Moravskoslezský kraj