Original title:
Chování generace Y na trhu s biopotravinami
Authors:
Mazúrová, Katarína Document type: Master’s theses
Year:
2019
Language:
slo Abstract:
[cze][eng] Mazúrová, K. Chování generace Y na trhu s biopotravinami. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brne, 2019.Tato diplomová práce se zabývá chováním Generace Y na trhu s biopotravinami. Cílem práce je identifikace faktorů, motivů a podnětů, které vedou tuto generaci k nákupu biopotravin, a na základě primárního a sekundárního výzkumu navrhnout doporučení. Faktory byly identifikovány pomocí faktorové analýzy. Literární rešerše je zaměřena na faktory, které úzce souvisí s biopotravinami, a které ovlivňují spotřebitele v jejich spotřebním chování. Vlastní práci tvoří analýza současné situace na trhu biopotravin v zahraničí a v České republice a následně jsou rozebrány výsledky primárního výzkumu. V závěru práce jsou navrženy doporučení na zlepšení pro subjekty působící na trhu biopotravin a shrnuty výsledky práce.Mazúrová, K. Generation Y behavior in Organic Food Market. Diploma thesis. Brno: Mendel university in Brno, 2019. This master thesis studies behavior of Generation Y on organic food market. The main goal of thesis is to identify factors, motives and stimules, which leads to mentioned generation to purchase organic food and suggest recommendations based on primary and secondary research. Factors, motives and stimules were identified using the factor analysis. The practical part consists of analysis current situation on organic food market abroad and localy and analysis of primary research. In conclusion of the thesis there are improvement suggestions for subjects on organic food market and summarised results of the thesis.
Keywords:
analýza rozptylu; biopotraviny; chování spotřebitele; faktorová analýza; generace Y