Original title:
Fenomén ROPO a jeho vliv na nákupní chování spotřebitele
Authors:
Tran, Trong Nam Document type: Bachelor's theses
Year:
2019
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Tato bakalářská práce se zabývá nákupním fenoménem ROPO (Research Online – Purchase Offline) a jeho dopadem na spotřebitelské chování. Zkoumá faktory, které spotřebitele vedou k tomuto postupu při nakupování. Dále zkoumá vliv uživatelských recenzí během nákupního rozhodování. V literárním přehledu jsou popsány jednotlivé fáze ROPO efektu. Vlastní práce se věnuje zpracování dat zdotazníkového šetření, na jejichž základě budou následně navrženy marketingové aktivity, které při využití ROPO efektu povedou knavýšení návštěvnosti kamenné prodejny.The thesis deals with the phenomenon of the shopping behaviour ROPO (Research Online – Purchase Offline) and its impact on the consumer behaviour. Examines factors which lead consumer to use this approach when shopping. Furthermore, it also examines the influence of user reviews during the buying decision process. In literature review are described individual phases of the ROPO effect. The thesis itself deals with the processing of data from surveys, based on which are further suggested marketing activities which when using ROPO effect will lead to increase in the store traffic of the physical store.
Keywords:
generace Y; off line nakupování; online nakupování; ROPO efekt; spotřebitelské chování; uživatelské recenze