Original title:
Inovace marketingového plánu vybrané nábytkářské firmy
Authors:
Hubíková, Lucie Document type: Master’s theses
Year:
2018
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Diplomová práce je zaměřena na inovaci marketingového plánu nábytkářské firmy Minár Interiér s. r. o. V teoretické části jsou definovány základní marketingové pojmy. V praktické části je navazováno na teoretickou. Je zde popsán stávající stav firmy a její aktuální marketingový plán. Na základě těchto poznatků je vytvořen inovovaný marketingový plán firmy. Cílem práce je vytvoření marketingového plánu a stanovení nových marketingových cílů.The thesis is focused on the innovation of the marketing plan of the furniture-making company Minár Interiér Ltd. In the theoretical part the basic marketing terms are defined. The practical part follows the the theoretical part. Current situation of the company and its marketing plan are desribed in this part. On the basis of this knowledge innovated marketing plan of the company is created. The aim of this work is to create a marketing plan and to set new marketing goals.
Keywords:
marketing; marketingový mix; marketingový plán; situační analýza