Original title:
Marketingová analýza trhu s dětskými vysokými židlemi ve vybraném regionu
Authors:
Blahunková, Petra Document type: Bachelor's theses
Year:
2018
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Hlavním cílem práce je marketingová analýza trhu s dětskými vysokými židlemi v úrovni prodejců a zákazníků ve městě Přerov. Práce je členěna do dvou částí. V teoretické části jsou popsány ekonomické pojmy, které jsou následně aplikovány v části praktické. Na základě výsledků dotazníkového šetření, které bylo cíleno na zákazníky, byla navržena dětská vysoká židle. K návrhu byla vytvořena vizualizace, výkresová dokumentace a následně byla zpracována kalkulace přímých nákladů na výrobu i s kalkulací k propagaci výrobku. V práci byly mimo jiné provedeny analýzy makroprostředí a mikroprostředí. V závěru práce jsou uvedena praktická doporučení prodejcům a uvedené možnosti využití výsledků v praxi.The main task of my Bachelor thesis is analysis of market with baby highchairs on the sellers-customers level in Přerov. The thesis is divided into two parts. Economical notions are described in theoretical part which are applied in practical part. The baby highchair was designed based on a survey that was aimed on customers. Visualization, drawing documentation and the production direct cost calculation was made to this draft. Besides others, the macro-environmental and micro-environmental analysis were made too. At the end of the thesis there are recommendation for the sellers and options that can be followed in real-life sale.
Keywords:
dětská vysoká židle; kalkulace; marketingová analýza; trh