Original title:
Analýza faktorů ovlivňujících chování spotřebitelů na trhu piva
Authors:
Kasárník, Tomáš Document type: Master’s theses
Year:
2019
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] KASÁRNÍK, T. Analýza faktorů ovlivňujících chování spotřebitelů na trhu piva. Diplomová práce. Brno: FRRMS MENDELU, 2019. Diplomová práce se zabývá faktory, které ovlivňují chování spotřebitelů na trhu piva v České republice. Cílem práce bylo tyto vlivy identifikovat. Také byly zjištěny faktory, jež konzumenty ovlivňují při výběru restauračních zařízení za účelem konzumace piva. Rovněž byly představeny aktuální trendy na tomto trhu a preference spotřebitelů. Součástí výzkumu bylo dotazníkové šetření, jehož se zúčastnilo 408 respondentů.KASÁRNÍK, T. Analysis of factors influencing consumer behavior on the beer market. Thesis. Brno: FRRMS MENDELU, 2019 This thesis deals with factors that influence consumer behaviour on the beer market in the Czech Republic. The aim of this thesis was to identify these factors. Factors influencing consumers when choosing restaurants for beer consumption were also identified. Current trends in this market and consumer preferences were also presented. The survey included a questionnaire survey, which was attended by 408 respondents.
Keywords:
analýza faktorů; nákupní rozhodnutí; pivo; spotřební chování