Original title:
Implementace principů copywritingu ve vybrané společnosti
Authors:
Sadloňová, Pavla Document type: Bachelor's theses
Year:
2019
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Tato bakalářská práce se zabývá copywritingem, jeho důležitými prvky a ovlivňujícími faktory. Copywriting je představen jako jeden z populárních nástrojů marketingové propagace. V práci je na základě hloubkových rozhovorů zkoumáno, jaké principy copywritingu jsou využívány profesionálními copywritery v praxi. V otázkách byl kladen důraz na následující atributy jako je: SEO, cílová skupina, druhy textů, zákazník nebo poptávka. Následně byla provedena komparace odpovědí a vyvozeno doporučení pro praxi.This bachelor thesis deals with the copywriting, its important elements and influencing factors. Copywriting is defined as one of the popular marketing promotional tools. Based on in-depth interviews, is examined what copywriting principles are used in practice by professional copywriters. In the questions, the following attributes were emphasized: SEO, target group, type of text, customer or demand. We compared the answers and based on them made recommendations for practice.
Keywords:
copywriter; copywriting; cílová skupina; offline copywriting; online copywriting; SEO; zákazník