Original title: Monitoring prodejní plochy
Translated title: Monitoring of utilization of selling space
Authors: Bartůněk, Michal ; Hebák, Petr (advisor) ; Rosendorfská, Renata (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2007
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: Tato práce je zaměřena na představení speciálního typu marketingového výzkumu, jeho jednotlivých specifikací a následně i využití dat, získaných těmito výzkumy, v praxi. Práce obsahuje konkrétní příklady jednotlivých typů výzkumů s reálnými daty, technické a metodické řešení sběru dat společnosti Ipsos Tambor s.r.o., možnosti využití statistických analýz.

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/5202

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-4256


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2011-07-01, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share