Název:
Personální marketing
Překlad názvu:
Personnel Marketing
Autoři:
Taubenhanslová, Marcela ; Stříteský, Marek (vedoucí práce) ; Šikýř, Martin (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2007
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce přibližuje význam personálního marketingu pro zaměstnavatele a jeho hlavní cíle a specifika v porovnání s "klasickým" marketingem. Úspěšné využívání personálního marketingu v podnikové praxi by se mělo opírat o znalost zájmů a očekávání jednotlivých skupin uchazečů na trhu práce. Cílem této diplomové práce je zejména identifikovat základní faktory získávání absolventů vysokých škol na českém trhu práce a prostřednictvím provedeného výzkumu mezi různými skupinami uchazečů na trhu práce zjistit případné odlišnosti v očekávání absolventů vysokých škol ve srovnání s ostatními účastníky trhu práce.This thesis is focused on personnel marketing, its goals and its importance to employers. The application of personnel marketing in business practice should be based on good knowledge of potential employees' interests and expectations. The goal of this thesis is to identify specific factors of recruitment of fresh graduates on the Czech labour market and to find out some specifics in their expectations in comparison with other applicants for a job.
Klíčová slova:
atraktivita zaměstnavatele; personální marketing; získávání absolventů; employer's atractivity; personnel marketing; recruitment of fresh graduates
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/8191