Original title:
Sladění dynamického růstu s vnitřním rozvojem společnosti zabývající se digitálním marketingem
Translated title:
Alignment of dynamic growth with internal development of company operating in digital marketing
Authors:
Štadlerová, Kristýna ; Abaffy, Michal (referee) ; Bumberová, Veronika (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2020
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Tato diplomová práce se zabývá návrhy v oblasti sladěním vnitřního rozvoje společnosti s dynamickým růstem společnosti působící v oblasti digitálního marketingu v Brně. Teoretická část se zabývá vymezení základních pojmů v oblasti řízení rozvoje a bolestí z růstu včetně popisu vybraných analytických a evaluačních metod. V analytické části práce jsou zpracovány vybrané analýzy s ohledem na kontext prostředí a fungování společnosti na jejichž základě jsou identifikovány klíčové faktory. Návrhová část navazuje na souhrn a zhodnocení výsledků z provedených analýz a obsahuje popis změn a opatření včetně jejich implementace, které mají za cíl zlepšit stávající procesy vedoucí ke zvýšení kvality služeb a uspokojování potřeb zákazníků.
This diploma thesis deals with proposals in the area of inner development of a company that is very dynamically growing and operating in the digital marketing industry situated in Brno. Theoretical part defines basic concepts of development management and growing pains including description of selected analytical or evaluation methods. Analyses regarding context, environment and functioning of the company are presented in the analytical part of this thesis. Based on these analyses are presented key factors. New designs come out of the conclusions and results of the evaluation part. It contains the description of changes and precautions including their implementation. This, as a goal, will improve current processes leading to increasing quality service and customer satisfaction.
Keywords:
agile management; business environment analysis; digital marketing; internal company development; marketing company; services; agilní řízení; analýzy podnikatelského prostředí; digitální marketing; marketingová společnost; služby; vnitřní rozvoj společnosti
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/192055