Original title:
Tvorba strategického a operativního plánu nově vstupujících domácích investorů na mezinárodní trh
Translated title:
Strategic and operational plan for new domestic investors entering to international market
Authors:
Urbanová, Kateřina ; Spálenka, Daniel (advisor) ; Baďura, Peter (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2007
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Diplomová práce byla věnována problematice vstupu českého investora na německý trh. Investor se specializuje na poskytování dopravních služeb zákazníkům především z řad potravinářských firem. Cílem práce bylo pomocí analýzy domácího investora a daného trhu zvážit rizika vstupu a doporučit následné kroky.The thesis describes the key facts of the entering to the German market and analyses strenghts and weaknesses of the Czech investor.
Keywords:
Strategic; SWOT analyses; Transport company; Dopravce; Strategie; SWOT analýza
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/8146