Original title:
Podnikatelský záměr
Translated title:
Business plan
Authors:
Kodeš, Jakub ; Nedomová, Lenka (referee) ; Veselý, Josef (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2010
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Diplomová práce vznikla v důsledku nedostatečné kultury v prodeji koncovému zákazníkovi. Cílem vznikající společnosti je poukazovat na tyto nedostatky a přinášet zákazníkovi jejich řešení, které má vliv na všechny procesy ve firmě. V konečném důsledku přináší našemu zákazníkovi zlepšení komunikace se spotřebitelem, zvýšení prestiže firmy a zvýšení obratu.
Master's thesis was made due to a lack of culture in sales to final customers. The aim of emerging company is to highlight in these gaps and deliver customer solutions, which affects all processes in the company. Ultimately bringing to our customers improved communication with consumers, enhancing the prestige of the company and increase sales.
Keywords:
Business plan; enterprise; enterprise establishment; financial plan; marketing mix; mystery shopper; mystery shopping; risk analys; analýza rizik; finanční plán; marketingový mix; mystery shopper; mystery shopping; podnik; Podnikatelský záměr; založení podniku
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/189063