Original title:
Implementace nového software podporujícího řízení vztahů se zákazníky
Translated title:
Implementation of a new software supporting customer relationship management
Authors:
Chuchvalcová, Eliška ; Švecová, Lenka (advisor) ; Horníková, Monika (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2008
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Cílem této práce je poskytnout manažerům komplexní metodiku pro implementaci softwaru, používaného pro podporu řízení vztahu se zákazníky. Protože se jedná o činnost prováděnou jen občas, je metodika založena na teoretických poznatcích projektového řízení, kterému je věnována první část práce. Zohledněna jsou specifika nadnárodní farmaceutické firmy, ale řada poznatků je využitelná i ve společnostech s jiným zaměřením a jiných oblastech používeného softwaru. Proto je značná pozornost věnována rozboru prostředí, ve kterém byla implementace prováděna. Vlastní implementace je popsána v kapitolách odpovídajících teoretickému základu a zpracovanému projektovému plánu jako hlavnímu dokumentu implementace. Popsány jsou praktické zkušenosti, které jsem jako manažer zodpovědný za provedení projektu získala. Během realizace projektu byla potvrzena řada teoretických poznatků i některé praktické manžerské zkušenosti, ať už pozitivní nebo negativní. Vzhledem k důležitosti a charakteru problematiky lze předpokládat, že obdobná činnost bude v budoucnu opakována. Práce dává návod, jak se na implementaci připravit.The main goal of this work is to provide managers with complex methodology for the implementation of software supporting customer relationship management. Because the activity is done only occasionally, the methodology is based on theoretical findings of project management which the first part focuses on. The specifics of the multinational company where the software implementation was provided were taken into consideration. The implementation itself is described in chapters corresponding with the theoretical base and prepared project plan as the main implementation document. Described are practical experiences which I gained as the manager responsible for leading the project. During project realisation a number of theoretical findings were confirmed, as well as managers' practical experiences, both positive and negative. Regarding the importance and character of the problems it is expected that similar activity will be repeated in the future. The project provides information on how to prepare for implementation.
Keywords:
Customer relationship management; Project management; Software implementation; Implementace software; Řízení projektů; Řízení vztahů se zákazníky
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/8120