Original title:
Marketingová komunikace značky FAT PIPE od roku 2016 do roku 2017
Translated title:
Marketing communication of FAT PIPE from 2016 to 2017
Authors:
Vošta, Ondřej ; Halada, Jan (advisor) ; Koudelková, Petra (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2019
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Clem práce je analýza marketingové komunikace značky FAT PIPE od roku 2017 do současnosti. Teoretická část definuje marketing, marketingovou komunikaci a její jednotlivé nástroje. Praktická část se krátce věnuje historii značky FAT PIPE a historii florbalu. Následně deskriptivní metodou rozebírám komunikaci značky a používané komunikační nástroje. V této části také vycházím z poskytnutých rozhovorů. V úplném závěru se věnuji zhodnocení komunikace značky a navrhuji možná zlepšení.Aim of my thesis is to analyze marketing communication of FAT PIPE from 2017 until now. The theoretical part defines marketing, marketing communication and its tools. Practical part is briefly describing the history of FAT PIPE and history of floorball. Using descriptive method, I am examining communication of the brand and tools used. In this part I draw information also from interviews. In the conclusion part of thesis, I evaluate the overall communication of the brand and propose possible improvements.
Keywords:
brand; FAT PIPE; floorball; marketing; marketing communication; FAT PIPE; florbal; marketing; marketingová komunikace; značka
Institution: Charles University Faculties (theses)
(web)
Document availability information: Available in the Charles University Digital Repository. Original record: http://hdl.handle.net/20.500.11956/110430