Název:
Muži a ženy v reklamě
Překlad názvu:
Men and women in advertisement
Autoři:
Juráň, Michal ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Koplíková, Dana (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato práce se zabývá zobrazením mužů a žen v reklamě, jejich stereotypizací, symbolikou, genderem. V první části lehce nastiňuje základní teoretické poznatky, týkající se tohoto problému. Cílem této diplomové práce je podat analýzu a zhodnocení výsledků dosažených při elektronickém dotazování na téma zobrazení mužů a žen v reklamě a také zhodnocení obsahové analýzy televizních reklam z hlediska vyobrazení mužů a žen v reklamách.This study/essay is engaged in display of men and women in advertisement, common stereotypes, symbolism, genders. Slightly describing essential theory and knowledge of this problem in the first chapter. The aim of this dissertation is analysis and evaluation of results acquired by electronic interviews on the topic of displaying men and women in advertisement and also summarized content analysis of tv commercials in light of picturing/portraying men and women in advertisement.
Klíčová slova:
Dotazování; Gender; Muži a ženy v reklamě; Gender; Men and women in commercial; Questioning
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/8055