Original title: Návrh opatření na snížení zákaznických reklamací
Translated title: Draft measures to reduce customer complaints
Authors: Charvátová, Petra ; Strnad, Vlastimil (referee) ; Tyráček,, Petr (advisor)
Document type: Master’s theses
Year: 2019
Language: cze
Publisher: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: analysis; assembly line; cause; complaint; corrective measure; headlight; Ishikawa diagram.; Pareto analysis; process; process analysis; Quality; quality control; analýza; Ishikawa diagram.; Kvalita; montážní linka; nápravné opatření; Paretova analýza; proces; procesní analýza; příčina; reklamace; světlomet; řízení kvality

Institution: Brno University of Technology (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library.
Original record: http://hdl.handle.net/11012/177993

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-402021


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Brno University of Technology
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2019-08-26, last modified 2022-09-04


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share