Original title: Sémantika české pivní reklamy aneb "Chlapi sobě"
Translated title: Semantics of Czech Beer Advertisements Or "Men to Themselves"
Authors: VEDROVÁ, Adéla
Document type: Master’s theses
Year: 2019
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: advertising of beer; czech advertising; langue of advertising; psychology of advertising; semantic analysis; jazyk reklamy; pivní reklama; pivo; psychologie reklamy; sémantická analýza; česká reklama
Citation: VEDROVÁ, Adéla. Sémantika české pivní reklamy aneb "Chlapi sobě". České Budějovice, 2019. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Filozofická fakulta

Institution: University of South Bohemia in České Budějovice (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Original record: http://www.jcu.cz/vskp/52938

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-398987


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of South Bohemia in České Budějovice
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2019-08-26, last modified 2023-03-12


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share