Název:
Rebranding značky Tonak a.s. se zaměřením na období mezi lety 2015 a 2017
Překlad názvu:
Rebranding of brand Tonak a.s. (2015-2017)
Autoři:
Jůzková, Marie ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Hejlová, Denisa (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2019
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem této práce je popsat proces rebrandingu a zhodnotit komunikační aktivity společnosti Tonak a.s. mezi lety 2015 a 2017. V první kapitole je vysvětlena teorie brandingu a rebrandingu, a následně je na základě těchto dvou teorií popsáno, jak Tonak při tomto procesu postupoval a které prvky brandingu se rozhodl obměnit. Jako hlavní jsou zde zmíněny změny hodnoty značky, cen a designu. V další části je představen nový komunikační plán navazující na rebranding. Jsou zde definovány jednotlivé nástroje marketingové komunikace a na konkrétních příkladech je popsáno, jakým způsobem společnost každý z nástrojů využila. Práce se zaměřuje na relevanci rebrandingu a konkrétních vybraných komunikačních nástrojů a hodnotí, zda společnost Tonak postupovala správně.The aim of this thesis is to describe the rebranding process and evaluate the communication activities of Tonak a.s. company between years 2015 and 2017. First part explains the theory of branding and rebranding, how these two theories are used by Tonak in this process, and which tools of branding were altered. Main changes explained in this thesis are in value of the brand, price, and its design. Further, this thesis introduces the new communication plan connected to the rebranding of the Tonak company. Tools of marketing communication were identified, and specific examples characterize in which way the company applied these tools. The thesis focuses on the relevance of rebranding and specifically chosen communication tools that evaluate the propriety of Tonak company proceeding.
Klíčová slova:
branding; klobouky; luxusní zboží; móda; rebranding; Tonak; značka; brand; branding; fashion; hats; luxury products; rebranding; Tonak