Original title: Vnímání inkluzivního vzdělávání učiteli základní školy
Translated title: Primary or lower secondary school teachers' perception of inclusive education
Authors: MALÁ, Tereza
Document type: Master’s theses
Year: 2019
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: assistant; Inclusion; integration; pupil; special educational needs; support measures; teacher; asistent; Inkluze; integrace; podpůrná opatření; speciální vzdělávací potřeby; učitel; žák
Citation: MALÁ, Tereza. Vnímání inkluzivního vzdělávání učiteli základní školy. České Budějovice, 2019. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta

Institution: University of South Bohemia in České Budějovice (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Original record: http://www.jcu.cz/vskp/52636

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-396487


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of South Bohemia in České Budějovice
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2019-07-25, last modified 2023-01-15


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share