Original title: ALTERNATIVA PRO NĚMECKO - AKTÉŘI, VOLEBNÍ MARKETING A SOUČASNÝ VÝVOJ
Translated title: Alternative for Germany: election marketing, political personalities and current development
Authors: VĚTROVEC, Petr
Document type: Bachelor's theses
Year: 2019
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: Alternative for Germany; elections; euroscepticism; Federal Republic of Germany; German policy; populism; Alternativa pro Německo; euroskepticismus; německá politika; populismus; Spolková republika Německo; volby
Citation: VĚTROVEC, Petr. ALTERNATIVA PRO NĚMECKO - AKTÉŘI, VOLEBNÍ MARKETING A SOUČASNÝ VÝVOJ. České Budějovice, 2019. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Filozofická fakulta

Institution: University of South Bohemia in České Budějovice (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Original record: http://www.jcu.cz/vskp/55459

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-395458


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of South Bohemia in České Budějovice
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2019-05-16, last modified 2023-03-12


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share