Original title: Preference zákazníků vůči jednotlivým maloobchodním jednotkám ve vybrané lokalitě
Translated title: Customers' preferences for particular retail stores in a location
Authors: PILNÁ, Kristýna
Document type: Master’s theses
Year: 2019
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: competitive advantage; consumer cooperative; COOP; customer preferences; FMCG; food retailers; questionnaire survey; retail mix; COOP; dotazníkové šetření; konkurenční výhoda; potravinářské maloobchody; retailový mix; rychloobrátkové spotřební zboží; spotřební družstvo; zákaznické preference
Citation: PILNÁ, Kristýna. Preference zákazníků vůči jednotlivým maloobchodním jednotkám ve vybrané lokalitě. České Budějovice, 2019. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Institution: University of South Bohemia in České Budějovice (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Original record: http://www.jcu.cz/vskp/56224

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-394838


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of South Bohemia in České Budějovice
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2019-04-29, last modified 2023-03-12


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share