Original title:
Internetový marketing
Translated title:
Internet Marketing
Authors:
KOMÁRKOVÁ, Hana Document type: Master’s theses
Year:
2019
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Cílem diplomové práce je analyzovat a zhodnotit internetové marketingové aktivity vybrané firmy a vypracovat doporučení pro jejich zlepšení. Pro lepší porozumění oblasti podnikání a využívání internetového marketingu v podniku byla provedena analýza marketingového prostředí. Dále jsou detailně popsány využívané nástroje internetového marketingu pomocí analýzy internetového marketingového mixu a internetového komunikačního mixu. Na základě zjištěných výsledků jsou vypracovány návrhy na zvýšení efektivity internetového marketingu.The aim of the thesis is to analyze and evaluate the internet marketing activities of the selected company and develop recommendations for their improvement. To better understand the company's business and use of internet marketing, the marketing environment was analyzed. Furthermore, the used internet marketing tools are described in detail by analyzing the internet marketing mix and internet communication mix. Based on the results, suggestions are made to increase the effectiveness of internet marketing.
Keywords:
internet advertising; internet communication mix; internet marketing; internet marketing mix; internetový komunikační mix; internetový marketing; internetový marketingový mix; reklama na internetu Citation: KOMÁRKOVÁ, Hana. Internetový marketing. České Budějovice, 2019. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Institution: University of South Bohemia in České Budějovice
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia. Original record: http://www.jcu.cz/vskp/54268