Original title:
Marketingový plán fitness centra
Translated title:
Marketing Plan of a Fitness Center
Authors:
JINDROVÁ, Sarah Document type: Bachelor's theses
Year:
2019
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Bakalářská práce se zabývá způsobem sestavení marketingového plánu, podle kterého by firma SPORTCENTRUM Delfín, s.r.o. mohla postavit svou pozici v konkurenčním prostředí. Výsledkem práce je zhodnocení současného marketingového plánu a navržení jeho aktualizace pro další období.The thesis deals with the way of compiling a marketing plan, according to which the company SPORTCENTRUM Delfín, s.r.o. could build its position in a competitive environment. The result of the thesis is to evaluate the current marketing plan and to propose its update for the following period.
Keywords:
fitness center; marketing; marketing mix; marketing plan; situational analysis; fitness centrum; marketing; marketingový mix; marketingový plán; situační analýza Citation: JINDROVÁ, Sarah. Marketingový plán fitness centra. České Budějovice, 2019. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Institution: University of South Bohemia in České Budějovice
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia. Original record: http://www.jcu.cz/vskp/53660