Original title: Uvedení výrobku na trh
Translated title: Introduction of the Product on the Market
Authors: BRYCHTA, Michal
Document type: Master’s theses
Year: 2019
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: 4P; Ansoff Matrix; BCG Matrix; financial analysis; market segmentation; Marketing Mix; product life cycle; SWOT analysis; 4P; Ansoffova matice; BCG matice; finanční analýza; marketingový mix; segmentace trhu; SWOT analýza; životní cyklus výrobku
Citation: BRYCHTA, Michal. Uvedení výrobku na trh. České Budějovice, 2019. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Institution: University of South Bohemia in České Budějovice (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Original record: http://www.jcu.cz/vskp/53456

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-394611


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of South Bohemia in České Budějovice
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2019-04-29, last modified 2023-03-12


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share