Original title: Vrstevnická zpětná vazba při badatelsky orientovaném vyučování přírodopisu na 2. stupni základní školy
Translated title: Peer-feedback in inquiry-based education in biology lessons at lower-secondary level
Authors: MÍSAŘOVÁ, Alena
Document type: Master’s theses
Year: 2019
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: biology education; formative assessment; inquiry-based education; peer-feedback; badatelsky orientované vyučování; formativní hodnocení; vrstevnická zpětná vazba; výuka přírodopisu a biologie
Citation: MÍSAŘOVÁ, Alena. Vrstevnická zpětná vazba při badatelsky orientovaném vyučování přírodopisu na 2. stupni základní školy. České Budějovice, 2019. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta

Institution: University of South Bohemia in České Budějovice (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Original record: http://www.jcu.cz/vskp/52533

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-394466


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of South Bohemia in České Budějovice
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2019-04-29, last modified 2023-01-15


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share