Název: CRM jako prvek optimalizace obchodních a marketingových aktivit
Překlad názvu: CRM as a system of business and marketing activities optimisation
Autoři: VANĚČEK, Jan
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2018
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: CRM; CRM systém; implementace; marketing; obchod; věrnostní program; zákazník; řízení vztahů se zákazníky; business; CRM; CRM system; customer; customer relationship management; implementation; loyalty program; marketing
Citace: VANĚČEK, Jan. CRM jako prvek optimalizace obchodních a marketingových aktivit. České Budějovice, 2018. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/50165

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-387643


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2018-11-15, naposledy upraven 2024-08-29.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet