Název:
CRM jako prvek optimalizace obchodních a marketingových aktivit
Překlad názvu:
CRM as a system of business and marketing activities optimisation
Autoři:
VANĚČEK, Jan Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2018
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce mapuje teoretická východiska problematiky řízení vztahů se zákazníky. V praktické části analyzuje současný stav řízení vztahů se zákazníky, dále marketingové a obchodní aktivity vybrané společnosti. Analýza se také zaměřuje na trh se systémy CRM, z kterých je následně vybrán nejhodnější systém pro danou společnost. Navrhuje jeho zavedení včetně vyčíslení přínosů i nákladů.The diploma thesis maps the theoretical starting points of the issue of customer relationship management. The practical part analyzes the current state of customer relationship management, marketing and business activities of the selected company. The analysis also focuses on the market for CRM systems, which then selects the most appropriate system for the company. It proposes its implementation, including a quantifying of benefits and costs.
Klíčová slova:
CRM; CRM systém; implementace; marketing; obchod; věrnostní program; zákazník; řízení vztahů se zákazníky; business; CRM; CRM system; customer; customer relationship management; implementation; loyalty program; marketing Citace: VANĚČEK, Jan. CRM jako prvek optimalizace obchodních a marketingových aktivit. České Budějovice, 2018. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/50165