Název:
VR interaktivní aplikace
Překlad názvu:
VR Interactive Application
Autoři:
Valenta, Marek ; Kobrtek, Jozef (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2018
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [cze][eng]
Tento dokument se primárně zabývá popisem vývoje interaktivní aplikace pro virtuální realitu. Na začátku je popis historie VR, která sahá až do 19. století. Následuje popis zařízení, které se momentálně pro VR používají, a pro které je tato aplikace vytvořena. Dále je představeno vývojové prostředí Unity 3D, což je, společně se základním popisem neuronových sítí velká součást celého projektu. Druhá polovina popisuje návrh a implementaci aplikace simulujícího magický svět včetně nového konceptu kouzlení, který v žádné VR hře nebyl dosud použit, a jde o rozpoznání gest pohybu ruky, pro tvorbu kouzla, pomocí neuronové sítě. Dále práce obsahuje popis celé aplikace, místností a objektů. Závěr rozebírá problémy a slepé uličky, které byly vyzkoušeny ale nevyhovovali.
This document is primarily concerned with describing the development of an interactive virtual reality application. At the beginning is a description of the history of the VR, dating back to the 19th century. Following it is a description of the devices that are currently being used for the VR and for which this application is created. The Unity 3D development environment is presented, which is, together with the basic description of neural networks, a major part of the whole project. The other half describes the design and implementation of simulation of a magical world, including a new magic spell system that has not yet been used in any VR game, which is the recognition of hand gestures for spell creation by using neural network. The work also contains a description of the whole application, rooms and objects. The conclusion discusses the problems and dead ends that have been tried but failed.
Klíčová slova:
aplikace; hra; neuronová síť; rozpoznávání gest; Tensorflow; Unity3D; Virtuální realita; application; game; gesture recognition; neural network; Tensorflow; Unity3D; Virtual reality
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/84930