Original title: Rozvoj myšlenkových a komunikačních dovedností dětí předškolního věku v kontextu Filozofie pro děti
Translated title: How to develop thinking and communication skills of preschool children in the context of Philosophy for Children.
Authors: BRISUDOVÁ, Eva
Document type: Master’s theses
Year: 2018
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: child identity; child socialization in preschool education; cognitive development; communication; emotion; fine motor skills; gross motor skills; hearing perception; kindergarten; moral ethical development of a preschool child.; Philosophy for children; play; preschool education; speech development; story; storytelling; thinking; visual perception; emoce; Filosofie pro děti; hra; hrubá motorika; identita dítěte; jemná motorika; kognitivní vývoj; komunikace; mate ská kola; morálně etický vývoj p ed kolního dítěte.; my lení; p ed kolní vzdělávání; p íběh; sluchové vnímání; socializace dítěte v p ed kolním vzdělávání; vyprávění; vývoj eči; zrakové vnímání
Citation: BRISUDOVÁ, Eva. Rozvoj myšlenkových a komunikačních dovedností dětí předškolního věku v kontextu Filozofie pro děti. České Budějovice, 2018. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Teologická fakulta

Institution: University of South Bohemia in České Budějovice (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Original record: http://www.jcu.cz/vskp/43509

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-385118


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of South Bohemia in České Budějovice
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2018-09-11, last modified 2023-01-15


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share