Název:
Komunikační strategie města Roudnice nad Labem
Překlad názvu:
Communication strategy of the town Roudnice nad Labem
Autoři:
Vancl, Jan ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Soukeník, Štěpán (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2018
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Práce přibližuje teoretické koncepty procesu komunikace, a to zejména se zaměřením na širokou veřejnost a média v prostředí veřejné správy. Na základě vymezení marketingového prostředí obcí a teorii komunikační strategie obcí, se přibližuje specifika samospráv malých a středních obcí. Teoretické poznatky se pokouší aplikovat na prostředí malého severočeského města Roudnice nad Labem. Výsledkem je netradiční náhled do fungování komunikace ve veřejné správě a doporučení pro její zlepšení ve zvoleném městě, ale i dalších srovnatelných obcích. Klíčová slova: komunikace, obec, městský marketing, komunikační strategie, komunikační kanály, média, vztahy s veřejnostíThis thesis describes the theoretical concepts of the communication process, especially with a focus on the general public and media in the public administration environment. Based on the definition of the municipal marketing environment and the theory of communica- tion strategies of municipalities, the specificities of small and medium-sized municipalities are approached. Theoretical knowledge attempts to apply to the environment of the small town of Roudnice nad Labem. The result is an unconventional insight into the functioning of communication in public administration and recommendations for its improvement in the chosen city, as well as other comparable municipalities. Keywords: communication, city marketing, communication strategy, communication channels, media, public relations
Klíčová slova:
komunikace; komunikační kanály; komunikační strategie; média; městský marketing; obec; vztahy s veřejností; city marketing; communication; communication channels; communication strategy; media; public relations