Název: Olfaktorický marketing - využití přirozených a uměle šířených aromat v maloobchodních prodejnách přírodní kosmetiky
Překlad názvu: Olfactory marketing - the usage of natural and artificially spread aroma in retail stores selling natural cosmetics
Autoři: Plachá, Linda ; Jesenský, Daniel (vedoucí práce) ; Koudelková, Petra (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2018
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: aroma marketing; Havlíkova apotéka; In-store marketing; L'Occitane; LUSH; Manufaktura; marketingový výzkum; multisenzorický marketing; neuromarketing; nákupní prožitek; nákupní rozhodování; olfaktorický marketing; POP; POS; přírodní kosmetika; sales promotion; smyslový marketing; vůně; zákazník; čichový smysl; aroma marketing; customer; frangrance; Havlíkova apotéka; In-store marketing; L'Occitane; LUSH; Manufaktura; nature cosmetics; neuromarketing; olfactory marketing; POP; POS; sales promotion; scent marketing; sense of smell; sensory marketing; shopper's decision,marketing research; shopper's experience

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/99201

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-383231


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2018-07-09, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet