Název:
Zvyšování úspěšnosti webových stránek A/B a multivariantním testováním
Překlad názvu:
Using A/B testing and multivariate testing to increase web profitability
Autoři:
Pajskr, Josef ; Sklenák, Vilém (vedoucí práce) ; Benda, Lukáš (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tento text pojednává o metodách paralelního kvantitativního testování webových stránek za účelem zvyšování jejich úspěšnosti. Tyto metody přinášejí nové možnosti a překonávají nedostatky svých předchůdců. Práce se podrobně zabývá přípravou, provedením i vyhodnocením kvantitativních testů. V popisu přípravné fáze rozebírá správný postup formulace hypotéz a výběr vhodných metod pro ověření jejich platnosti na základě omezení danými současným stavem testovaného webu. Dále popisuje nástroje, které majitelům webových projektů kvantitativní testování usnadní a uvádí výčet v praxi osvědčených "best practices" a námětů pro testování. V praktické části práce dokládá účinnost a přínos těchto metod vyhodnocením výsledků dvou úspěšných testů provedených na reálných komerčních webových stránkách. Součástí popisu testů je podrobně rozebráno jejich technické provedení.This text concerns methods of parallel quantitative testing of web pages in order to increase their profitability. These methods bring new possibilities and overcome drawbacks of their ancestors. This work deals in detail with preparation, execution and result evaluations of quantitative tests. In chapters concerning test preparation this text describes the right technique of hypothesis formulation and selection of method for their verification. Text continues with description of tools available for conducting quantitative testing. Following chapters contain set of best practices and suggestions for successful testing. In its practical part, the text proves benefits of these methods by results interpretation of two successful tests conducted on a real e-commerce project and corporate website. Practical part also describes technical aspects of conducted tests in detail.
Klíčová slova:
A/B testování; multivariantní testování; paralelní kvantitativní testování; A/B testing; multivariate testing; paralell quantitative testing
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/7834