Original title: Nákupní atmosféra ve vybrané maloobchodní jednotce.
Translated title: Shopping atmosphere in the selected retail unit
Authors: MILAN, Jan
Document type: Master’s theses
Year: 2017
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: customers; external incentive; internal incentive; personnel; questionnaire survey.; Retail unit; shopping atmosphere; store layout; dispoziční řešení; dotazníkové šetření.; externí vlivy; interní vlivy; Maloobchodní jednotka; nákupní atmosféra; personál; zákazníci
Citation: MILAN, Jan. Nákupní atmosféra ve vybrané maloobchodní jednotce.. České Budějovice, 2017. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Institution: University of South Bohemia in České Budějovice (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Original record: http://www.jcu.cz/vskp/45613

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-381511


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of South Bohemia in České Budějovice
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2018-07-09, last modified 2024-08-29


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share