Original title: Verbální a neverbální prostředky persvaze na českých a německých billboardech
Translated title: Verbal and non-verbal persuasive devices on Czech and German billboards
Authors: SOCHOROVÁ, Marie
Document type: Master’s theses
Year: 2017
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: Billboards; comparison between Czech and German advertisement; non-verbal persuasive techniques; persuasion; verbal persuasive techniques; Billboard; komparace české a německé reklamy; neverbální prostředky persvaze; persvaze; verbální prostředky persvaze
Citation: SOCHOROVÁ, Marie. Verbální a neverbální prostředky persvaze na českých a německých billboardech. České Budějovice, 2017. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Filozofická fakulta

Institution: University of South Bohemia in České Budějovice (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Original record: http://www.jcu.cz/vskp/45065

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-381470


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of South Bohemia in České Budějovice
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2018-07-09, last modified 2023-01-15


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share