Název:
Styly učení vysokoškolských studentů AJ
Překlad názvu:
Learning styles of students of English in Higher Education
Autoři:
FILOVÁ, Eva Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce je zaměřena na styly učení studentů anglického jazyka na Pedagogické fakultě Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích. Cílem práce je zjistit, zda si studenti uvědomují svůj styl učení podle percepční preference (auditivní, vizuální, kinestetický), jaké aktivity využívají pro podporu anglického jazyka (sledování filmů nebo četba knih v originále, poslech písní, procvičování jazyka na internetu,), jaké preferují prostředí při učení a zda jsou spokojeni s vyučovacím stylem svých učitelů. Zvolenou metodou výzkumu je nestandardizovaný dotazník. Práce je tradičně rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část se zabývá charakteristikou základních pojmů souvisejících s danou problematikou, klasifikací stylů učení a možnými způsoby jejich diagnostiky. Praktická část se zaměřuje na analýzu dotazníkového šetření, jehož výsledky jsou znázorněny v grafech s komentáři.This thesis is concerned with learning styles of students of English at Faculty of Education of the University of South Bohemia in České Budějovice. Its aim is to find out whether the students are aware of their perceptual learning style (auditory, visual, kinesthetic), which activities they use to encourage English language development (watching films or reading books in English, listening music, practising language on the Internet,), which type of environment they prefer and whether they are satisfied with teaching styles of their professors. A specifically made non-standardized questionnaire is used as a method of research. The thesis is traditionally divided into theoretical and practical parts. The theoretical part deals with a profile of basic terms related to the topic, classification of learning styles and possible ways of their diagnostics. The practical part is focused on the analysis of questionnaire research, whose findings are graphically demonstrated in diagrams with comments.
Klíčová slova:
anglický jazyk; kinestetická); percepční preference (auditivní; učební styly; vizuální; vyučovací styl; English language; kinesthetic); learning styles; perceptual preference (auditory; teaching styles; visual Citace: FILOVÁ, Eva. Styly učení vysokoškolských studentů AJ. České Budějovice, 2016. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/42854