Název:
Podpora prodeje ve vybrané jednotce
Překlad názvu:
Sales promotion in a selected unit
Autoři:
VALÁŠKOVÁ, Linda Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářská práce se zabývá podporou prodeje, jejím využitím a efektivitou jejích nástrojů ve vybrané maloobchodní jednotce McPen v Českých Budějovicích. Teoretická část představuje podporu prodeje jako takovou a pro správné pochopení ji začleňuje do kontextu celé marketingové komunikace. V praktické části je představena maloobchodní síť papírnictví McPen a vybraná českobudějovická prodejna. Dále je analyzována marketingová komunikace a jednotlivé nástroje podpory prodeje. Řízený rozhovor s manažerkou společnosti představuje společnost jako takovou, její zapojení do marketingové komunikace a nakonec současně využívané nástroje podpory prodeje a jejich specifické využití v konkrétní prodejně. Efektivitu nástrojů podpory prodeje ukazují výsledky skrytého pozorování zákazníků, kteří prodejnu navštívili. Na konci práce jsou uvedeny návrhy na změny v oblasti podpory prodeje, které by byly pro prodejnu prospěšné. This bachelor thesis discusses sales promotion, its application and effectivity in a particular retail trade. The theoretical part introduces sales promotion in its entirety and for a correct understanding of the issue it situates it into the context of the whole marketing communication. In the practical part of this work are dealt with the introduction of a network of stationary stores McPen and the selected retail trade in Ceske Budejovice. Next, the marketing communication and used sales promotion tools are analysed. The pen and paper interview with the project manager of the company represents the company itself, its involvement in the marketing communication and finally current sales promotion tools and their specific application in the particular retail trade. Their effectivity clarify the results of a hidden observation of customers who shop there. At the end of this work, a couple of suggestions for changes in sales promotion which will be profitable for the selected unit are shown.
Klíčová slova:
cesty podpory prodeje; cíle marketingové komunikace; cíle podpory prodeje; komunikační mix; marketingová komunikace; nevýhody podpory prodeje; nástroje marketingové komunikace; nástroje podpory prodeje; podpora prodeje; výhody podpory prodeje; advantages of sales promotion; communication mix; communication objectives; disadvantages of sales promotion; marketing communication; marketing communication tools; objectives of sales promotion; sales promotion; sales promotion tools Citace: VALÁŠKOVÁ, Linda. Podpora prodeje ve vybrané jednotce. České Budějovice, 2016. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/41689