Original title: Reklama v Československu
Translated title: Advertising in Czechoslovakia
Authors: ŠAREŠOVÁ, Eva
Document type: Master’s theses
Year: 2017
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: advertising; advertising and art education; advertising poster; Czechoslovakia; interpretation of posters; promotional tactics; interpretace plakátů; reklama; reklama a výtvarné vzdělávání; reklamní plakát; reklamní taktiky; Československá republika
Citation: ŠAREŠOVÁ, Eva. Reklama v Československu. České Budějovice, 2017. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta

Institution: University of South Bohemia in České Budějovice (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Original record: http://www.jcu.cz/vskp/40697

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-381094


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of South Bohemia in České Budějovice
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2018-07-09, last modified 2023-01-15


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share