Original title: Význam informací pro marketingové řízení firmy
Translated title: Importance of Information for Corporate Marketing in a Company
Authors: HORENSKÝ, Matej
Document type: Master’s theses
Year: 2017
Language: slo
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: information; information need; marketing; marketing information system; marketing management; strategic management
Citation: HORENSKÝ, Matej. Význam informací pro marketingové řízení firmy. České Budějovice, 2017. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Institution: University of South Bohemia in České Budějovice (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Original record: http://www.jcu.cz/vskp/40098

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-381063


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of South Bohemia in České Budějovice
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2018-07-09, last modified 2024-08-29


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share