Název: Význam informací pro marketingové řízení firmy
Překlad názvu: Importance of Information for Corporate Marketing in a Company
Autoři: HORENSKÝ, Matej
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2017
Jazyk: slo
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: information; information need; marketing; marketing information system; marketing management; strategic management
Citace: HORENSKÝ, Matej. Význam informací pro marketingové řízení firmy. České Budějovice, 2017. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/40098

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-381063


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2018-07-09, naposledy upraven 2024-08-29.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet