Název:
Význam informací pro marketingové řízení firmy
Překlad názvu:
Importance of Information for Corporate Marketing in a Company
Autoři:
HORENSKÝ, Matej Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2017
Jazyk:
slo
Abstrakt: [cze][eng] Dnes jsou informace ve velké míře zpracovávány, spravovány a ukládány informačními systémy firem a díky těmto vymoženostem, je možné je dále tvarovat do potřebných výstupů pro vedení. Pro management jakékoli firmy jsou informace důležité při řídících a rozhodovacích procesech, hlavně pokud se jedná o procesy a činnosti spojené s marketingovou podporou vyráběných produktů a nabízených služeb. Marketingově řízená firma aplikuje marketingové znalosti, techniky a metody do celkového strategického rozhodování za pomoci marketingového informačního systému.Today, information is largely processed, managed and stored in information systems of companies and thanks to these achievements can be further shaped into required outputs for leadership. For the management of any company, information is important in the managing and decision-making processes, especially when it comes to processes and activities associated with the marketing support of our products and services offered. Marketing-driven company applies marketing knowledge, techniques and methods in overall strategic decision-making with the help of marketing information system.
Klíčová slova:
information; information need; marketing; marketing information system; marketing management; strategic management Citace: HORENSKÝ, Matej. Význam informací pro marketingové řízení firmy. České Budějovice, 2017. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/40098