Název: Komparácia amerického a európskeho formátu retailu
Autoři: Popadič, Matej ; Cimler, Petr (vedoucí práce) ; Filipová, Vladimíra (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2008
Jazyk: slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Cieľom bakalárskej práce je na základe analýzy makroprostredia maloobchodného trhu porovnať a zhodnotiť retailový trh v Spojených štátoch Amerických a v Európe. Na príklade dvoch hlavných predstaviteľov, firiem Wal-Mart a Carrefour, práca popisuje a porovnáva obchodné stratégie, ktoré společnosti uplatňujú na domácom i zahraničnom trhu.

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/7280

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-3799


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet