Original title:
Podnikatelský záměr - založení prodejny s módním zbožím
Translated title:
Business Plan - foundation of a new fashion store
Authors:
Bonomová, Nella ; Navrátil, Jaroslav (referee) ; Rompotl, Jaroslav (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2018
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Diplomová práce se zabývá vytvořením podnikatelského plánu na založení prodejny s módním trendy oblečením a doplňky Shopaholic Fashion v Brně-Bystrci na Kamechách součásti je také internetový obchod. Práce se skládá z teoretických poznatků, analytických východisek vnitřního a vnějšího prostředí součástí je také v marketingového šetření zjištění preferencí při nákupu. Na základě těchto poznatků je vytvořena návrhová část diplomové práce včetně ekonomického zhodnocení.
The diploma thesis deals with the creation of a business plan for the establishment of a shop with trendy clothing and accessories Shopaholic Fashion in Brno-Bystrc in Kamechách is part of the internet shop. The thesis consists of theoretical knowledge, analytical bases of the internal and external environment, and part of the marketing research is the discovery of buying preferences. Based on this knowledge, the design part of the diploma thesis, including economic evaluation, is created.
Keywords:
business plan; fashion Store; financial plan; marketing mix; marketing survey; porter model; risk management; slepte analysis; swot analysis; finanční zhodnocení; marketingové šetření; marketingový mix; obchod s módním oblečením; podnikatelský plán; porterův model pěti konkurenčních sil; slepte analýza; swot analýza; řízení rizik
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/81327