Název:
Vytvoření a ověření zásobníku her ve vodním prostředí pro děti v mladším školním věku
Překlad názvu:
Create and verify the set of games in the aquatic environment for primary school children
Autoři:
KURSOVÁ, Anna Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2018
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Úkolem diplomové práce bylo vytvoření zásobníku her ve vodním prostředí pro děti v mladším školním věku, která byla následně ověřena v praxi. Pro vytvoření analytické části byla použita metoda obsahové analýzy. Analytická část práce obsahuje poznatky o dětech mladšího školního věku, o významu plavání, jeho etapách a dále jsou v práci popsány základní plavecké styly a jejich technika. V neposlední řadě se zde nachází i zásobník her ve vodním prostředí pro plavce i pro neplavce. Práce dále obsahuje informace o plaveckém vybavení, a především také základní body bezpečnosti, kterou je nutno při výuce plavání dodržovat. Z analytické části práce vychází zpracování syntetické části práce, jejímž úkolem bylo ověření zásobníku her v praxi. V syntetické části práce je popsána úspěšnost či neúspěšnost her u dětí, zda byly pro děti přínosem či nikoliv a také nácvik jednoho z plaveckých stylů u neplavců. Hlavním přínosem této práce je soubor her pro děti, která mohou využít ostatní učitelé v praxi.The task of the thesis was to create a water-environmental game collection for children of primary school-age, which was subsequently verified in practice. Content analysis method has been used to create analytical parts. The analytical part of the thesis contains findings (information) about importance of swimming for children of early school-age, stages of swimming and description of swimming styles and techniques. Last, but not least, there is also a water-environmental game collection for swimmers and non-swimmers. The thesis also contains information about swimming equipment as well, as basic safety points which must be observe during the swimming lesson. The analytical part of the thesis is based on the processing of the synthetic part of the thesis, whose task was to verify the game collection in practice. The synthetic part describes the success or failure of games whether they are beneficial to children or not, as well as a description of non-swimmers' lessons in one of the swimming styles. The main benefit of this thesis is a collection of games for children that can be used by other teachers in practice.
Klíčová slova:
hry; mladší školní věk; plavecké vybavení; plavecký styl; plavání; games; primary school children; swimming; swimming equipment; swimming style Citace: KURSOVÁ, Anna. Vytvoření a ověření zásobníku her ve vodním prostředí pro děti v mladším školním věku . České Budějovice, 2018. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/45109