Original title:
Potenciál zavádění nových technologií do vybraného obchodu
Translated title:
Potential of implementing new technology in a commercial company
Authors:
OCHSNER, Dominik Document type: Bachelor's theses
Year:
2018
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Hlavním cílem práce je nalézt odpovídající nové technologie pro zavedení do vybrané maloobchodní jednotky, zhodnotit efekt jejich implementace a vypracovat doporučení pro jejich případné zavedení. Práce se zabývá názory zákazníků na téma moderních technologií v obchodě a popisuje problematiku zavedení vybraných technologií do konkrétní prodejny vybraného obchodníka.The main purpose of this paper is to find new technologies for implementation into a particular store, evaluate the effectivity of implementing new technologies and write a final report with recommendations for their prospective implementation. The work focuses on customers' opinions about modern technologies in retail stores and describes potential issues with implementing them into a particular store of the chosen company.
Keywords:
impacts of innovations; implementing new technologies; innovations; new technologies; retail technologies; retailing; self-checkout technologies; dopady inovací; inovace; maloobchod; nové technologie; obchodní technologie; samoobslužná zařízení; zavádění nových technologií Citation: OCHSNER, Dominik. Potenciál zavádění nových technologií do vybraného obchodu. České Budějovice, 2018. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Institution: University of South Bohemia in České Budějovice
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia. Original record: http://www.jcu.cz/vskp/50259