Original title:
Strategické řízení elektronického obchodu firmy
Translated title:
Strategic Management of E-commerce Company
Authors:
Kosíř, Martin ; Luhan, Jan (referee) ; Němcová, Zuzana (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2012
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem strategického řízení elektronického obchodu firmy, tak aby byly splněny nejmodernější trendy v oblasti elektronického obchodování, firma byla schopná konkurence na poli elektronického obchodování a zvýšila tím své zisky. V bakalářské práci jsem se zaměřil na konkrétní firmu, která neměla elektronický obchod, a vytvořil jsem strategii elektronického obchodu pro vstup firmy do oblasti elektronického obchodování.
This bachelor thesis is about a design of strategy management of an electronic shop, so that the most modern trends in industry are met, company is able to compete among other e-shops and it's profit increases. I focused on one specific company that didn't have an e-shop already and I created a strategy for introduction of a new e-shop for the company.
Keywords:
e-business; E-commerce; e-commerce strategy; internet; marketing; elektronické podnikání; Elektronický obchod; internet; marketing; strategie elektronického obchodu
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/71473