Název:
Strategické řízení elektronického obchodu firmy
Překlad názvu:
Strategic Management of E-commerce Company
Autoři:
Kosíř, Martin ; Luhan, Jan (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem strategického řízení elektronického obchodu firmy, tak aby byly splněny nejmodernější trendy v oblasti elektronického obchodování, firma byla schopná konkurence na poli elektronického obchodování a zvýšila tím své zisky. V bakalářské práci jsem se zaměřil na konkrétní firmu, která neměla elektronický obchod, a vytvořil jsem strategii elektronického obchodu pro vstup firmy do oblasti elektronického obchodování.
This bachelor thesis is about a design of strategy management of an electronic shop, so that the most modern trends in industry are met, company is able to compete among other e-shops and it's profit increases. I focused on one specific company that didn't have an e-shop already and I created a strategy for introduction of a new e-shop for the company.
Klíčová slova:
elektronické podnikání; Elektronický obchod; internet; marketing; strategie elektronického obchodu; e-business; E-commerce; e-commerce strategy; internet; marketing
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/71473